piątek, 14 lutego 2014

Przestrzeń bliskości

Odbyły się już dwa spotkania w nowym miejscu, udostępnionym przez Stowarzyszenie dla rozwoju Drogowskaz a ja jeszcze nic o tym nie wspomniałam???!!! Buuuuu

No ale lepiej późno niż wcale:

Tak więc informuję, że spełniają się marzenia mojej koleżanki Joli, która założyła latem 2013 roku Klub Rodzica. W nowym miejscu, w:

Łodygowicach przy ul. Piłsudzkiego 59, w budynku Starej Gminy (wejście z boku),

w każdy wtorek możecie spotkać mamy, opiekunki, babcie ze swoimi milusińskimi w wieku do 5 lat.

w godzinach od 10:00 do 12:00

Dzieci mają swoją przestrzeń do wspólnej zabawy z rówieśnikami, pod okiem swoich mam, a one czas na rozmowę, wymianę doświadczeń, zapytanie o radę. Oczywiście można też włączyć się w zabawę z dzieckiem.

Ten Klub to przestrzeń przyjazna dzieciom i ich opiekunom.

W każdy wtorek jest też możliwość rozmowy ze mną na temat wychowywania dzieci w oparciu o nurt RODZICIELSTWA BLISKOŚCI i POROZUMIENIA bez PRZEMOCY.

Są to swobodne kobiece rozmowy, w których stawiam na empatię i słuchanie, a dopiero na życzenie podpowiadam co robić i opowiadam o tym, jak ja sobie radzę w relacjach z dziećmi.

ZAPRASZAM w imieniu Joli i swoim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz