poniedziałek, 24 czerwca 2013

Rodzice potrzebują wsparcia. Łodygowicki Klub Rodzica.

Coraz więcej słyszy się o powstawaniu klubów dla rodziców, gdzie mogą dostać wsparcie, zostać wysłuchanym, poczuć, że nie są na świecie sami. Takie kluby to też miejsce rozwoju i edukacji dla starszych i młodszych.

Ostatnio poznałam osobę, która myśli o wspieraniu rodziców i już nawet poczyniła pierwsze kroki w kierunku tworzenia Klubu Rodzica. Chcę ją w tym wspierać, bo rodzice tego potrzebują a i dzieci z tego skorzystają, kiedy rodzice będą mieć swoje potrzeby zaspokojone.

Tak więc polecam:

Łodygowicki Klub Rodzica

Zaglądajcie tam czasem. Zapewne niedługo będzie więcej informacji o działalności Klubu.

2 komentarze:

  1. Kasiu, czytasz mi w myślach! Jestem po spotkaniu z Izą z Laboratorium Emocji i... Klub Rodzica startuje! Pierwsze spotkanie 13 lipca o 10.00 w parku w Łodygowicach. Zapraszam serdecznie Ciebie i wszystkie znajome mamy, które chciałyby czasem wyjść z pieleszy i poznać ciekawych ludzi ze swojej okolicy.

    P.S. nowa strona Laboratorium: www.laboratorium-emocji.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że działasz. Mnie nie będzie między 6 a 20 lipca i bardzo żałuję, że minie mnie inauguracja. Będziemy w kontakcie. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń