środa, 8 maja 2013

Warsztaty dla rodziców

W kwietniu byłam współorganizatorem warsztatów dla rodziców o tematyce komunikacja w rodzinie, czyli jak mówić, by dzieci nas słuchały, jak słuchać byśmy nasze dzieci usłyszeli, by nasze relacje z nimi były bliskie i pełne szacunku. Dziś organizujemy razem z Fabryką Szczęśliwości i Gminnym Ośrodkiem Kultury w Łodygowicach kolejną edycję. Wszystko dzięki Wam rodzice, dzięki Waszemu zainteresowaniu i chęci rozwoju. Warsztaty tak się spodobały, że od razu poproszono o II spotkanie.

Było o tym jakie słowa wywołują u dzieci sprzeciw i jak je zamienić na komunikat zrozumiały dla dziecka i taki, dzięki któremu dziecko będzie chciało z nami współpracować.

Warsztaty odbyły się w Pietrzykowicach w Klubie Promyczek Gminnego Ośrodka Kultury. Spodobały się na tyle, iż od razu ustalono kolejny termin spotkania.

I oto mamy kolejna edycja:

17 maja o godzinie 17-stej.

Pietrzykowice koło Żywca
ul. Jana Pawła II 100
budynek Ośrodka Zdrowia (wejście z boku budynku) w Klubie Promyczek

Prowadząca: Marzena Kopta - trenerka rodzinnej komunikacji i mediator.

Na warsztaty zapraszamy wszystkich zainteresowanych, nawet osoby z okolic Pietrzykowic, Żywca itd.

Prosimy o rezerwowanie miejsc.

Zapisy pod nr tel. 604 187 548


Dzięki tym warsztatom mogę dzielić się z innymi tym, co dla mnie ważne, co jest moją pasją i życiem.

Wszystko co robię staram się by działo się w duchu Porozumienia bez Przemocy Marshalla B. Rosenberga, które to zmieniło całkowicie moją świadomość i postrzeganie siebie samej, innych ludzi i dzieci. Dzięki tej metodzie moje relacje z ludźmi nabrały zupełnie nowego znaczenia. Wiele rzeczy teraz wygląda inaczej, dla mnie po prostu jest łatwiej. Wiele potrafię zrozumieć, dostrzec, usłyszeć czy obdarzyć empatią siebie samą i innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz