środa, 27 listopada 2013

"Mamo, tato czy wiesz?"

"Mamo, tato czy wiesz?"
to bezpłatny magazyn dla rodziców z Bielska-Białej, Żywca, Cieszyna i okolic, w którym znajdziecie sporo informacji na temat tego, co ciekawego dzieje się w regionie, jak wspierać rozwój dzieci, porady specjalistów. Jest też kalendarium i inspiracje do zabawy z dziećmi:

moja dziatwa skorzystała z tej inspiracji:

i wykonała takie lampioniki:
Tylko jakaś taka nostalgia mnie dopadła, bo oni sami to zrobili i o pomoc nie poprosili ani razu. No jak to??? Jeszcze "wczoraj" mamo, mamo, pomóż, a "dziś" już sami, sami???? Już mnie nie potrzebują ;)
No nie sądziłam, że to powiem, ale oni zbyt szybko rosną. No i przede wszystkim ja też chciałam się pobawić!!!! :( Kurcze! Nie zdążyłam! No nic, chcieć to móc. Zrobię sobie takie jeszcze, a co!

Ach, jeszcze coś!

"W Mamo, tato czy wiesz?" jest co nie co o: W Sferze Mamy


No to działamy, działamy-ja, Klub Rodzica i Drogowskaz-coraz bliżej rodziny!

W temacie działań bliżej rodziny od zawsze, od początku wsparciem dla mnie był mój mąż. Czerpię sobie czasem jakąś inspirację, której autorem bywa MĄŻ i tata. Cieszę się więc, że On jest!

WDZIĘCZNOŚĆ....

Rano ucięliśmy sobie z mężem krótką rozmowę o tej mojej działalności. No czułam radość, bo dostałam wsparcie. Od razu chciało się żyć i biec świat zbawiać. No uwielbiam wprost taki napływ energii! Dzięki Ci mężu! Chcę byś to wiedział, może to przeczyta, może mu to jutro powiem (no dziś już śpi). Chce by wiedział, że wzbogaca moje życie. Chcę, by ten blog brał pod uwagę to, co robią tatusiowie, mężowie, partnerzy i wujkowie-ogólnie mężczyźni, bo nie wiem jak bardzo byśmy się my kobiety starały, to jednak dzieciom potrzebni są też ojcowie, a jeśli ich nie ma to inni bliscy męscy dorośli.

1 komentarz:

  1. "Tata, a wiesz?" to ulubiony początek każdej wypowiedzi mojej córki :)))

    OdpowiedzUsuń