piątek, 27 września 2013

Rodzicielstwo Bliskości. Spotkanie dla rodziców William i Marta Sears w Katowicach.

Wybieram się 8 października do Katowic na spotkanie z autorami książki "Księga Rodzicielstwa Bliskości" i "Księga dziecka".

Ktoś chętny się do mnie dołączyć? Jadę z okolic Żywca. Zapraszam!

A szczegóły na stronie wydawnictwa Mamania

Myślę, że warto. Dla tych, którzy mają małe dzieci, albo wkrótce zostaną rodzicami. Ja mam dzieci w wieku szkolnym, myślę jednak, że mogę dużo skorzystać z tego spotkania, więc zachęcam i tych, którzy mają dzieci już starsze. Rodzicielstwo Bliskości jakie propagują Searsowie jest mi bliskie i może pomóc rodzicom w wielu codziennych sprawach i niepewnościach.
Z cytatu umieszczonego na zdjęciu obok wnioskuję zachętę do dbania, do szanowania potrzeb rodziców, opiekunów, a także dzieci. Dla mnie jest to wystarczająca zachęta, by pojechać i posłuchać Searsów.
Ciekawa jestem, co powiedzą o RB w stosunku do dzieci starszych. Bardzo bym chciała by i o tym było, ale nie chcę żyć oczekiwaniami. Jadę by być otwartą na rozwój, na drugiego człowieka, na byciu TU i TERAZ.

2 komentarze:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i za wyrażenie siebie. Jestem też ciekawa co konkretnie uważa Pan za świetne w tym artykule. Będę wdzięczna za odpowiedź :) pozdrawiam.

      Usuń