środa, 12 lutego 2014

Zatrzymaj się, rozglądnij się i działaj

Zatrzymaj się, rozglądnij się i działaj (Stop, look and go) czyli jak być wdzięcznym:


Najbardziej rozpaliła moje serce książka Liv Larsson "Wdzięczność. Najtańszy bilet do szczęścia". To było coś, co wlało w moje serce nadzieję na lepszy czas. Pisałam już o tym w tym poście: POST o Wdzięczności

Tak bardzo była tym zachwycona, że co chwilę słyszałam o WDZIĘCZNOŚCI, jako o sposobie na życie, na modlitwę, na budowanie relacji ze samym sobą, z drugim człowiekiem i z Bogiem.

Modlę się: zaczynam od wdzięczności.
Dzień rozpoczynam i kończę wdzięcznością
W trudnych chwilach dopatruję się wdzięczności, bo wiem, że są mi dane po to, by się rozwijać i żyć w wewnętrznym spokoju i harmonii, a więc i w szczęściu.

Często ją w sobie odnajduję i przyciągam ją do siebie.

Natrafiłam w tym przyciąganiu na pewnie kilkunastominutowy film o wdzięczności.

Sami zobaczcie, jest tu: FILM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz