wtorek, 4 czerwca 2013

Warsztaty dla rodziców i opiekunów

Jeśli ktoś nie może lub nie chce jechać na warsztaty do Katowic to zapraszam do Łodygowic koło Żywca. W parku, w zamku, w Stowarzyszeniu Manufaktura Kultury-Laboratorium Emocji.eu.

Jeśli ktoś ma pod opieką dziecko, którym się w tym dniu opiekuje, to zapraszam z dzieckiem, które będzie miało zapewnioną opiekę i zabawę. Jedne warsztaty dla rodziców a obok, za drzwiami warsztaty dla dzieci. W razie potrzeby dziecko może wejść i przytulić się do mamy :)

Organizatorzy zapewniają kawę lub herbatę.


Uczestnicy warsztatów mówili, że były dla nich inspiracją i bodźcem do działania, zwłaszcza jeśli osiąga się małe sukcesy. Więcej komentarzy i opinii o warsztatach można znaleźć na:

http://www.fabrykaszczesliwosci.pl/


Warsztaty to okazja do zobaczenia, że z problemami nie jest się samemu, że są na świecie ludzie, którzy mają podobne kłopoty, że doświadczają podobnych trudności w kontaktach z dziećmi. Uczestnicy się otwierają i okazuje się, że rodzicielstwo to trudna praca, owiana radością, szczęściem ale i smutkiem, frustracją czy złością. Te uczucia doświadczają wszyscy rodzice i świadomość, że nie tylko ja tak mam jest pokrzepiające. Na warsztatach dowiadujemy się, że budowanie bliskich relacji z dzieckiem jest możliwe i wcale nie musimy z siebie rezygnować i poświęcać się.

ZAPRASZAM!

4 komentarze:

  1. Byłam niedawno na tych warsztatach w Żywcu. Warto! Super prowadząca - świetnie mówi i uważnie słucha. Wyszłam zainspirowana i zmotywowana do poprawy relacji w mojej rodzinie. Idealne dla rodziców, dla których największą karą jest karać swoje dziecko lub krzyczeć na nie. Wykazując odrobinę zrozumienia i chęci, tego naprawdę można uniknąć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa. Cieszę się że zainspirowałam Cię. Ściskam. Marzena Kopta

      Usuń
  2. Kasiu, czy ty mieszkasz w Łodygowicach albo okolicy? Spróbuję się z Tobą skontaktować przez Kręgi Google.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkam blisko Łodygowic, dokładnie w Pietrzykowicach, jestem pod mailem kasiawan@gmail.com mój tel. 604 187 548, zapraszam Cię serdecznie do kontaktu i dziękuję za inspirujący komentarz :)

    OdpowiedzUsuń