czwartek, 20 czerwca 2013

Rodzinne wakacje i warsztaty dla rodziców. Wczasy Rewal.

Mam potrzebę dzielenia się z innymi, tym co uważam za cenne. Może ktoś uzna, że warto z tego skorzystać.

Chcę się dziś podzielić z wami pomysłem na wakacje.

Jeśli czujecie, ze chcecie budować bliskie relacje z Waszym dzieckiem, umieć się z nim bawić, umieć go słuchać i być usłyszanym, to zapraszam Was do Rewala, gdzie będzie okazja i odpocząć i czegoś się dowiedzieć. Będzie tam Marzena, trenerka komunikacji rodzinnej, mama 5-letniej dziewczynki. Byłam kiedyś u niej na warsztatach dla rodziców. Był to czas, w którym dostałam wsparcie, empatię, zostałam usłyszana, zobaczyłam, że nie jestem na świecie sama, że inni rodzice też mają pewne obawy, trudności i niekończące się pytania na temat tego jak dbać o relacje w rodzinie. Takich warsztatów z Marzeną było wiele i na każdych rodzice otrzymują dużo empatii, wsparcia, a przede wszystkich otwiera się przed nimi nowa świadomość. Jest to okazja do budowania nowej jakości życia w rodzinie, do budowania swojego świadomego rodzicielstwa. Po warsztatach po prostu człowiek wie co buduje relacje z dzieckiem i innymi ludźmi, a co je niszczy i umie to wykorzystać w codziennym życiu.Takie wakacje to okazja do rozwoju osobistego i zdobywania umiejętności rodzicielskich.
Oczywiście trening czyni mistrza i czasem jedno krótkie spotkanie nie wystarczy. Teraz jednak macie okazję ćwiczyć codziennie i stać się mistrzem w budowaniu bliskich relacji rodzinnych.

Zapraszam na wczasy do Rewala. Więcej szczegółów tu:

Wczasy Rewal i jeszcze na wakacje z FABRYKA SZCZĘŚLIWOŚCI

W codziennym natłoku obowiązków brakuje nam czasu na odpoczynek, na zatrzymanie się, zwolnienie i refleksję. Brakuje czasu na zadbanie o siebie, więc może takie wakacje z warsztatami to dobry sposób na zrobienie czegoś wartościowego dla siebie i jednocześnie dla rodziny, bo to, czego się nauczycie wpłynie na wasze relacje. To o czym mówi i propaguje Marzena na swoich warsztatach jest mi bliskie. Takie podejście do rodziny bardzo mi odpowiada. Kiedy dowiedziałam się o tym, że z dziećmi można być zamiast je stale pouczać i poprawiać, wiele spraw stało się jaśniejsze, dużo więcej rozumiem. Przede wszystkim czuję, że jestem świadomym rodzicem, którego intuicja została potwierdzona przez wiedzę, którą mogę wykorzystać.

To czego ja sama się nauczyłam sprawiło, że potrafię teraz usłyszeć moje dzieci. Potrafię zadbać o swoje potrzeby, obronić swoje granice i autonomię w sposób, który nie krzywdzi innych. Teraz potrafię też bez wyrzutów sumienia odmówić czegoś innym. Nadal uwielbiam dawać od siebie i kiedy robię to z serca i bez przymusu jest to o sto razy lepsze niż z powinności. Wiecie co nawet moje błędy nie są już dla mnie pretekstem do obwiniania się lecz odbieram je jako okazję do wyciągania wniosków na przyszłość. Teraz moje błędy są po to by się rozwijać a nie użalać się nad sobą. Teraz prawdziwie umiem i chcę się bawić z dziećmi, mam o czym rozmawiać z mężem, realizuję swoją pasję i marzenia i dzielę się nimi z bliskimi. To jest dla mnie ważne.

Warsztaty to dla mnie okazja do przypomnienia sobie i utrwalenia tego co ważne i zawsze czuję się po nich taka lekka, jakby ktoś mi skrzydła doprawił. Taki trening połączony z urlopem wakacyjnym to idealny czas, by zrobić to na co codzienność czasem nie pozwala. W ten sposób pokazuję bliskim, że i ja mam potrzeby i uczę je szanować. Kiedy zadbam o siebie, to po warsztatach mam więcej energii i ochoty do dawania z siebie innym. Skąd ta energia??
Zrobiłam coś dla siebie: to jest moja decyzja na mój rozwój, na odkrywanie mojej świadomości bycia ważna osobą dla siebie i innych ludzi, tych najbliższych i najważniejszych dla mnie. Teraz już wiem jak mówić, myśleć i postępować. Czuję, że robię coś wyjątkowego. To jakim jestem człowiekiem, w co wierzę i czym żyję wpływa na mnie, na moje dzieci i męża. To ode mnie i moich relacji w rodzinie zależy kim staną się moje dzieci.Chcę by miały zdrowe poczucie własnej wartości, bo to jest gwarancją na bycie szczęśliwym. Dlatego warto zadbać o swój rozwój, warto się nauczyć jak mówić by budować bliskie relacji dbając jednocześnie o siebie samego.

Takie wakacje z czasem dla rodziny i czasem dla siebie to jest to, co może warto wypróbować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz