piątek, 10 lipca 2020

Obóz Górski z Fundacją Braci Golec

Fundacja Braci Golec zaprosiła mnie do udziału w Obozie Górskim organizowanym dla Klasy Absolwentów.

Idea jest taka, by umożliwić młodzieży korzystanie z uroków Beskidu Żywieckiego i przeżyć niezapomnianą przygodę. A przygoda była niesamowita, przynajmniej dla mnie. Niesamowite jest mierzenie się z własny trudem wspinaczki, by móc później cieszyć się wspaniałymi widokami. Idziesz pod górę z myślą, że jest ci ciężko, ale wiesz, że warto, że za chwilę odpoczniesz, nacieszysz oko widokiem, ucieszysz serce radością z myśli, że dałam radę. Idziesz i widzisz, że w grupie nie jesteś sam, że inni biorą pod uwagę twoje potrzeby i twoje możliwości, że Cię wspierają i się o Ciebie troszczą. Idziesz swoim tempem, które w pełni jest ok, nikt Cie nie pogania. Po prostu idziesz.


OBÓZ GÓRSKI może się wydarzyć, dzięki wsparciu osób zaangażowanych w akcję, tj:

Ultramaraton Chudy Wawrzyniec - biegacze wykupując charytatywny pakiet startowy przeznaczają 30 zł na wsparcie właśnie utalentowanych młodych ludzi z FBG. Dzięki kwocie zebranej z tych pakietów charytatywnych możliwe było zorganizowanie obozu. Młodzież i dzieci z Fundacji odwdzięcza się biegaczom będąc podczas imprezy, by dodawać otuchy. W ubiegłym roku byłam z nimi na trasie biegowej. Wczesnym rankiem, podopieczni wraz z instrumentami, wyruszają w góry, by być na czas, grać i śpiewać, dziękować, dodawać otuchy, po prostu być. To było niesamowite przeżycie, za które jestem niezmiernie wdzięczna. Zobaczyłam radość z grania i śpiewania. Widziałam wysiłek biegaczy i ich szczere zadowolenie z naszej obecności. Kocham nasz folklor i nasze góry, dlatego tym bardziej byłam niesamowicie szczęśliwa z takiego zdarzenia.

W tym roku BIEGACZE ponownie WSPIERAJĄ Fundację Braci Golec. Jest możliwość wylicytowania jednego z pięciu numerów startowych, a cała zebrana podczas licytacji kwota zostanie przeznaczona na pomoc podopiecznym Fundacji. Jeśli ktoś biega, albo zna biegacza, to może skorzystać lub zwyczajnie udostępnić post z licytacji





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz