poniedziałek, 13 maja 2013

Warsztaty dla rodziców


Oto kolejne warsztaty, które warto polecić dla tych, którzy szukają odpowiedzi na pytanie jak rozmawiać z dzieckiem.

Warsztaty odbędą się 28 maja w Żywcu.

Zapraszam na stronę prowadzącego:

Fabryka Szczęśliwości

Byłam na takich warsztatach już kilka razy i wiele mi za każdym razem dały. Są jak pokarm dla duszy. Warto na nie przychodzić, bo wtedy człowiek spotyka ludzi, którzy żyją podobnymi sprawami, można znaleźć inspirację do zmiany, do rozwoju, do codziennego działania.

Prowadząca dzieli się swoją wiedzą na temat skutecznej komunikacji, która działa! Czasem z przyzwyczajenia zapominamy się i działamy, mówimy rutynowo, a na warsztatach na nowo sobie przypominamy czym warto żyć, jak się komunikować i to nie tylko z dzieckiem ale i z mężem, siostrą, bratem, z każdym na którym nam zależy.

Taka komunikacja buduje bliskie relacje.

Moje uznanie dla osób, które chcą się dzielić tym co i dla mnie jest ważne:

Uznanie dla:

Fundacja Klamra

Żywiecka Strefa Mam

Fabryka Szczęśliwości

Festiwal Rodzicielstwa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz